//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!




Welcome to my AWESOME BLOG . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here.When you've stuck here you also AWESOME !! .

Status : YOU KNOW I'M AWESOME AND I KNOW IT


Tagboard!
Footprints here!



SPM Countdown !

Inshaallah I will get 11A+!


Awesome Wishlists !

Dreams Inshaallah Come True!


Only 7A PMR
Awesome Trial SPM
Awesome SPM
Matriculation
Study Oversea
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Noren Said

Kaki B O L A
Assalamualaikum ... kum... kum...

Skuad Harimau Malaya

Huh!Malaysia menentang Thailand hari Khamis tuh tidak habis-habis lagi ceritanya hingga sekarang

Banyak penyokong Harimau Malaya "NAIK HANGIN" apabila pengadil dari Korea Lee Min Hu melayang kad Merah kepada pemain Malaysia Fadhli Shas.Aku pun naik hangin jugak.Ha Ha


Fadhli shas

Banyak jugak yang mengutuk di Facebook dan Twitter
"Termasuk Aku"

Mengutuk reffree bawah niy

Lee Min Hu

Antara kutukan yang aku tahu

"Kau balik layan Wondergirl" hahaha kesian

Pendapat aku itu memang tak patut lah.Aku dengar reff ni antara reff yang terbaik dari Korea lah konon.

Puiigghh lah!!

Walauapapun benda ni sudah jadi mesti terima lah juga yah..

Key itu saya untuk entry kali ini , B Y E